02
Apr
11

You Got me!…..ooo SHIT!

Ah, woe is me, oh Judy dear!

A man of strife ye’ve born me:

For sair contention I maun bear;

They hate, revile, and scorn me.

 

I ne’er could lend on bill or band,

That five per cent. might blest me;

And borrowing, on the tither hand,

The deil a ane wad trust me.

 

Yet I, a coin-denied wight,

By Rafa quite discarded;

Ye see how I am, day and night,

By lad and lass blackguarded!

 

Adapted with permission from an ‘Ode to a wee Murray’ by Robert Burns.

0 Responses to “You Got me!…..ooo SHIT!”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Top Posts

Categories


